هر آنچه باید درباره پنجره دوجداره بدانیم

یکی از محبوب ترین نوع پنجره که برای هر خانه ای مناسب است پنجره دوجداره می باشد. پنجره های دوجداره با دو صفحه شیشه ای و یک خلاء هوا در بین آن ها ساخته می شوند. شما می توانید پنجره دوجداره خود را با قاب UPVC و یا آلومینیوم سفارش دهید. نکته این است که هر دو گزینه‌های عالی برای پنجره‌های جدید یا جایگزین هستند و هر نوع مزایا و معایبی دارند. با این حال، هر دو یک انتخاب مواد بسیار با کیفیت برای هر پنجره هستند. در ادامه ما به معرفی این دو نوع قاب پنجره می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پنجره یو پی وی سی

UPVC مخفف Unplasticized Polyvinyl Chloride است. این ماده بر پایه پودر پلاستیک است که گرم شده و به قالب تزریق می شود تا به شکل خاصی درآید. هنگامی که از طریق روش های مختلف خنک شد، UPVC برش داده می شود و برای مونتاژ در یک پنجره دو جداره همراه با سایر اجزا ساخته می شود.

UPVC این روزها به یک ماده محبوب برای پنجره ها تبدیل شده است. آنها به خانه های ما ارزش می دهند و نصب آنها یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای خانه خود خواهید داشت. از آنجایی که پنجره های  UPVC می توانند عملکرد و قابلیت استفاده کلی خانه را بهبود بخشند، به گزینه ای عالی برای پنجره تبدیل شده اند.

چند مزیت کلیدی برای پنجره های UPVC قاب های پنجره عایق شده UPVC به طور خاص برای ترکیب شیشه های دو جداره عایق طراحی شده اند. پنجره های UPVC نیازی به نگهداری زیادی ندارند، بنابراین در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود. uPVC برای مدیریت آب و هوای سخت مهندسی شده است. uPVC دارای 57 درصد نمک است، بنابراین در مناطق ساحلی ایده آل است. ترکیب های مختلف شیشه، همراه با قاب uPVC به طور قابل توجهی صدای بیرون را کاهش می دهد. پنجره های UPVC در مقایسه با پنجره های چوبی سنتی می توانند سطح امنیت بهتری را به خانه شما ببخشند. آنها با فولاد گالوانیزه ایمن ساخته شده اند بنابراین شکستن آنها سخت است.  UPVC به مراتب ارزانتر از پنجره های آهنی و آلومینیومی است. بنابراین می تواند یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. پنجره آلومینیوم

پنجره های آلومینیومی به دو صورت نرمال و ترمال بریک در بازار عرضه می شوند. فلز آلومینیوم یک رسانای عالی گرما و سرما است، به این معنی که شما می توانید مقدار زیادی گرما را از طریق قاب از دست بدهید. فلز از سطح هدایت حرارتی بالایی برخوردار است زیرا انرژی حرارتی به سرعت در مواد حرکت می کند. برای رفع این مشکل از ترمال بریک استفاده شد. زمانی که ماده ای با رسانایی حرارتی پایین بین مواد رسانای پنجره قرار گیرد انتقال انرژی متوقف می شود، در این صورت شکست حرارتی ایجاد می شود. این ترمال بریک به عنوان مانعی عمل می کند که هدایت گرما را از طریق قاب فلزی پنجره کاهش می دهد. یک قاب ترمال بریک دارای یک نوار پلی آمید تقویت شده است که بین پروفیل های آلومینیومی داخلی و خارجی ثابت شده و یک مانع عایق در داخل قاب ایجاد می کند و بدین ترتیب اشکال پنجره آلومینیوم نرمال را برطرف می کند و شما می توانید با خیالی آسوده از این پنجره ها استفاده کنید.

محبوب ترین برند پنجره دوجداره UPVC

در بین دو نوع فریمی که برای پنجره نام بردیم همان طور که گفتیم پنجره UPVC بهترین و محبوب ترین پنجره است اما کیفیت این پنجره بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا تاثیر بسزایی در عملکرد و طول عمر آن دارد ما در ادامه به دو برند معتبر پنجره دوجداره می پردازیم.

پنجره دوجداره هافمن

هافمن، تولیدکننده انواع پروفیل‌های UPVC با استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا،  از سال 1386 در خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در تبریز و چهار خط اکسترودر، کار خود را شروع کرد. ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود، اما در سال‌های 1393 و 1394، با اجرای طرح توسعه شرکت پنج خط جدید اکسترودر به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه هم به 17000 تن ارتقا پیدا کرد.

پروفیل یو پی وی سی چند محفظه ای هافمن استحکام پنجره یو پی وی سی را تعیین می کند. این پروفیل با فولاد گالوانیزه تقویت شده است. پروفیل هافمن بسیار بادوام و در برابر پوسته شدن و ترک خوردگی مقاوم است. به همین ترتیب، شما می توانید پنجره های دو یا سه جداره را برای محل زندگی خود انتخاب کنید. پنجره های یو پی وی سی هافمن درزگیرهای سیلیکونی و واشرهای لاستیکی EPDM دارد تا انتقال صدا را از طریق آن ها کاهش دهد.

پنجره هافمن 25 سال ضمانت برای تغییر شکل و رنگ به شما می دهد بنابراین شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی می توانید این پنجره با کیفیت را سفارش دهید و تا سالیان سال یک تجربه عالی از خرید پنجره دوجداره هافمن داشته باشید.

یکی دیگر از دلایلی که خرید پنجره هافمن را توجیه می‌کند به صرفه بودن این محصول است. منظور از به صرفه بودن فقط قیمت پایین محصول نیست بلکه طول عمر زیاد محصول، کیفیت بالا و کارایی خوب آن باعث می‌شود تا سال‌ها از تعویض پنجره قدیمی و رسیدگی‌های مربوط به آن‌ها خلاص شوید. اگر بتوانید از پنجره یو پی وی سی خود به خوبی نگهداری کنید؛ نیاز نیست تا مدت‌ها پولی صرف تعویض پنجره کنید. اگر قصد خرید پنجره دوجداره هافمن با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می توانید روی تیم متخصص وین سازان حساب کنید و بهترین ها را تجربه کنید.

پنجره دوجداره وین تک

وین تک یکی دیگر از برندهای محبوب و با کیفیت در بازار می باشد. وین تک توانسته با به کارگیری نیروی متخصص و ماهر و همچنین به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا پروفیل های با کیفیت و مرغوب تولید کند و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پروفیل های یو پی وی سی وین تک در 3 قاره جهان و 8 کشور تولید و به 54 کشور جهان از این مجموعه های صنعتی صادر می شوند. پس با توجه به سابقه خوبی که این برند در دنیا دارد می توان آن را تایید کرد و با انتخاب آن محصولی با کیفیت داشت و با خیالی آسوده در طول سال ها از آن استفاده کرد.

وبلاگ مرتبط

ارسال دیدگاهآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.